Sunday 7 April 2013

BAD DAY EVER !


ok, i dont know how to start . i dont know what should i do now . i feel so bad , seriously :'( should i let him go ? should i ? hmp :'/ aku nda sanggup mau kasih lepas akim . you know what ? akim couple aku yg aku paling syg and paling lama sama aku . aku nda tau sapa yg rampas sapa . maybe aku kan ? hmp . i hate this feeling! aku dapat tau ni secara mengejut k . aku sangat sangat sakit hati time tau ni . aku memang sudah agak ni . thanks for those who tell me . aku nda tau macam mna mau ksih tau mcam mna sakit hati aku ni :'( aku mcam org bodoh sekarang. aku sakit hati , sedih , rasa bersalah . but aku rasa akim merayu balik sma lyza :'( i can feel that . air mata aku nda berenti menangis semenjak aku dpt tau ni . aku rasa mcam ada org cucuk jantung aku ja . aku nda tau mau buat apa! salah aku kali semua ni kan ? salah aku kan ?! :'( lyza , so sorry babe . sorry ambil dia dari kau . sorry kasih sakit hati kau . tapi aku nda sanggup juga mau lepaskan dia . aku sudah sakit hati berapa kali . setiap kali aku couple mesti di kasih  begni :'( ya allah , bagi aku kekuatan hadapi semua ni . aku harap lepas ni hubungan kami tambah baik . setia , percaya , jujur dengan antara satu sama lain . aku harap kami dapat hidup bahagia . aku fikir nda sempat sudah aku bagi dia set couple phone sticker tu x'D AKU SAYANG MOHD FILZAHAKIM ! HES MINE ! :') love you so much boo :'*

No comments:

Post a Comment